مجموعه فرهنگی امام محمد باقر(علیه السلام)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۹ بهمن ۹۴، ۱۳:۳۱ - عباس دوران
    عالیه
پیوندهای روزانه


" هو الرحمن الرحیم"

 

 

ای امام، تورا میشناسم . تو از سلاله ی  پاک پیامبران و از وادی نور و حقیقت بودی...

تورا می ستایم چرا که از اسمان پاکی ها و خوبی ها امده بودی. ای خمینی، تو همچون رود زلالی بودی که تا همیشه تاریخ ،در رگ های حق طلبان و ازادی خواهان جاری خواهی گشت . تو را میشناسم تو که از عالم لاهوت و عالم جبروت و ملکوت اعلای  پروردگار متعال امده بودی .ولی افسوس که قدر و مقام و منزلت شامخ(ارجمند) تورا نشناختم .

ای امام... تو بر طریق خوبی و عدل گام بر می داشتی ، و همواره ما را بر این راه ،دعوت می کردی. نفس گرم مسیحاییت گرما بخش فضای غم گرفته دلهای ما  بود سخنان گرم و دلنشین تو، هنوز از جماران به گوش می رسد که، امید بخش دلهای محرومان و مستضعفان جهان می باشد.

ای امام.... تو از وادی نور امده بودی و گفتی خسته شده ای از این همه ظلمت و تاریکی. و با آمد نت به ایران ،پرده ی ظلمت برای همیشه بر کنار رفت و آفتاب نورانی وجودت ، گرما بخش دلهای همه ما شد. و زنجیر های اسارت بردگی و تاریکی و ظلمت برای همیشه از هم گسسته شد.

دوست دارم که آخرین امید من ،فقط نگاه مهر آمیز تو باشد و بس. تورا دوست دارم و می ستایم که بر طریق اولیاء و انبیاء الهی بودی و هموراه مشعل هدایت را بر جانهای خفته و دلهای تاریک و غبار گرفته بر می افروختی.

ای امام، 14 خرداد 1368 را هنوز از یاد نبرده ایم و هرگز آن روز تلخ و جانگداز را فراموش نخواهم کرد.

آن روز، روز مرگ خورشید ،روز شیون ملت ایران ،روز ناله فرشتگان درگاه اهدیت و روز غم گرفته و بغض آلود سنگینی بود که بر تمام دلها، حاکم شده بود .

آن چهره منور و ملکوتی  و عرفانی ات، دلتنگ آن سخنان شیرین و بی تکلفت، دلتنگ ان مهربانی هایت، و دلتنگ آن پیام های روحانی و امید بخش ، و آگاهی و روشنی بخش دل های ما.

رفتی و مارا 

ای آقا جان، هم اکنون که در قرن  21 هستیم و گرفتار هزاران دام صیادان گرسنه و دژخیم می باشیم، مارا در یاب و مارا از طوفان حوادث و از مکر دشمنان حفظ بفرما، و همیشه و همواره پشتیبان این امت اسلامی باش. جای تو هنوز در جماران بسیار خالی است.

خیلی دلتنگیم... دلتنگ آن چهره منور و ملکوتی  و عرفانی ات، دلتنگ آن سخنان شیرین و بی تکلفت، دلتنگ آن مهربانی هایت، ودلتنگ آن پیام های روحانی و امید بخش، و آگاهی و روشنی بخش دلهای ما.

رفتی و ما را تنها گذاشتی. اما، این را بدان ، ای خمینی عزیز نام و یاد تو هرگز از خاطر وجودم فراموش نمی شود،وتا ابد و برای همیشه نام و خاطره تو در قلبم جاری است .

تاریخ هرگز و دیگر هماندد تو را نخواهد دید، پس ای آقا  و ای مولا مرا دیاب و در روز عشر شفیع من باش، به امید آن روز

(والسلام وعلیکم و الرحمته الله  و برکاته)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۳