مجموعه فرهنگی امام محمد باقر(علیه السلام)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۹ بهمن ۹۴، ۱۳:۳۱ - عباس دوران
    عالیه
پیوندهای روزانه

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۱

بازیکن تیم ملی آرژانتین، همزمان با اوج گرفتن تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه و شهادت صدها فلسطینی، یک میلیون یورو به این رژیم هدیه داد!

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۴

درباره ی مکان و جایگاه قرار گرفتن قبر ابن ملجم از ابن بطوطه، سیاح معروف نقل شده است که: هنگامی که به کوفه مسافرت کردم، در غربی جبانه کوفه، در زمینی سرتاسر سفید، زمینی بسیار سیاه دیدم و از روی کنجکاوی علت آن را پرسیدم، و چون به تحقیق مشغول شدم مردم آن دیار گفتند: اینجا قبر ابن ملجم، قاتل حضرت علی (ع)، است و عادت اهل کوفه این است که هر سال هیزم زیادی در سر قبر ابن ملجم جمع می کنند و به مدت 7 روز آن ها را در این مکان می سوزانند. (رحلة ابن بطوطه: 147؛ نفائح العلام: 409؛ تقویم شیعه: 293)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۷
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۸

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۷

بسم الله الرحمن الرحیم


در شبهای قدر...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۷:۱۰

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۲

مدتی پیش سایت مقام معظم رهبری مطلبی رو منتشر کرد با عنوان هشت خطر در کمین جوان مومن انقلابی که بسیار کاربردی و مفید بود مخصوصا برای قشر جوان که بهتر دیدم در قالب یک اینفوگرافی ساده آماده اش کرده اند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۸:۵۱

آنتی ویروس قدرتمند 

یکی از مهمترین کارهایی که باید در مورد امنیت تلفن همراه خود انجام دهید خریداری یا دانلود یک آنتی ویروس بسیار قدرتمند است. این چنین نرم افزارهایی می توانند از نظر نرم افزاری و داخلی گوشی شما را در بالاترین سطح امنیت نگه دارند و دیگر نگرانی نخواهید داشت. 

تنظیم کد قفل

از ایمیل‌ها گرفته تا پیامک‌ها و دفتر تلفن شما در گوشی قرار دارد و علاوه‌بر این عکس‌ها و ویدئوهای شخصی نیز از مهم‌ترین فایل‌های شخصی در گوشی‌های هوشمند است. این فایل‌ها می‌توانند هر فرد سودجویی را وسوسه کند تا تلاش کند از غفلت شما سوءاستفاده کند. همه این مسائل موجب می‌شود که توجه داشته باشید که تنظیم کد امنیتی برای ورود به گوشی چقدر حیاتی و لازم است. برای ایجاد امنیت می‌توان از کد چهاررقمی، پسوردی طولانی‌تر یا مجموعه‌ای کاراکتر استفاده کرد.

ردپای خود را پاک کنید

هنگامی که روی موبایل خود از مرورگر استفاده می‌کنید باید به این نکته توجه کنید که تمام اطلاعات در گوشی ذخیره می‌شوند. این اطلاعات ممکن است برای هوشمند‌سازی تبلیغات، در سرویس‌های مختلف استفاده شود. بنابراین بهتر است تنظیمات مرورگر رد پای خود در اینترنت را به‌طور کامل پاک کنید. تقریبا تمام مرورگرهای موبایلی از جمله کروم، سافاری و فایرفاکس این تنظیم را در خود دارند که می‌توانید با فعال کردن آن هیچ ردپایی از خود به‌جا نگذارید.

از اپ‌های یابنده استفاده کنید

هراس زیادی است وقتی جیب‌ها را جست‌وجو می‌کنید گوشی را پیدا نمی‌کنید. بهترین راه برای پیشگیری از چنین کاری استفاده از اپلیکیشن‌های یابنده است. این اپ‌ها زمانی که گوشی شما گم شده یا دزدیده شده باشد به کار می‌آید. اپ‌های یابنده علاوه‌بر اینکه با استفاده از GPS می‌توانند مکان گوشی را گزارش دهند این قابلیت را نیز دارند که بخش‌های مختلف گوشی را قفل یا پاک‌ کنند تا از اطلاعات ذخیره شده سوءاستفاده نشود.

مراقبت‌های فیزیکی را فراموش نکنید

مراقبت‌های فیزیکی نیز یکی از مهم‌ترین نکات امنیتی است. معمولا گوشی‌های هوشمند جدید ابعاد بزرگی دارند. بسیار باید مراقب بود که این گوشی‌ها در جیب‌های تنگ دچار آسیب نشوند یا اینکه افتادن آنها می‌تواند آسیب‌های جدی به صفحه نمایش و دیگر قسمت‌های حساس وارد کند. بنابراین استفاده از محافظ‌های استاندارد نیز می‌تواند یکی از روش‌های مراقبت فیزیکی باشد

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۵:۳۸


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۴

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۳ ، ۰۹:۱۳

آزادی منطقه الرمیلات در صلاح الدین و افشای آموزش تروریستهای تکفیری داعش از سوی نظامیان آمریکایی در اردن از جمله اخبار مربوط به عراق است.

به گزارش مهر، در روزهای اخیر داعش تحرکاتی را در مناطقی از شمال و شمال غرب عراق آغاز کرده و به مدد تسلیحات رسیده از برخی کشورهای منطقه مناطقی از عراق را به اشغال خود در آورده است. متعاقب تحرکات داعش، ارتش عراق مناطقی را از این گروه بازپس گرفته است. جدیدترین اخبار سیاسی و امنیتی عراق به همراه اخبار روزهای قبل و از زمان آغار تحولات در این خبر قابل دسترس است.

دوشنبه ۲/۴/۹۳

یکشنبه ۱/۴/۹۳
۲۰:۲۷:جان کری:داعش خطری برای کل منطقه است
جان کری تاکید کرد: داعش خطری برای کل کشورهای منطقه است. وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: داعش جنایاتی در مناطق تحت کنترل خود در عراق انجام می دهد و خطری برای کل کشورهای منطقه است.مردم عراق رهبران خود را انتخاب می کنند و واشنگتن از هیچ یک از رهبران عراقی حمایت نمی کند.

۲۰:۲۶:آزادی منطقه الرمیلات در صلاح الدین/هلاکت شمار زیادی از تروریستها در فلوجه

یک منبع امنیتی در صلاح الدین اعلام کرد: نیروهای مردمی و نیروهای امنیتی با همکاری عشایر خانواده های به گروگان گرفته شده از سوی داعش در منطقه بلد در جنوب تکریت را آزاد کردند.وزارت دفاع عراق از هلاکت یک سرکرده داعش به همراه دو معاونش در فلوجه در الانبار خبر داد.

۲۰:۲۶:تسلط داعش بر الرطبه در غرب عراق/دیدار زیباری با دانایی فر
یک منبع امنیتی در الانبار اعلام کرد: تروریستهای داعش بر منطقه الرطبه در غرب الرمادی پس از عقب نشینی نیروهای امنیتی از این مناطق مسلط شده اند.این منبع بیان کرد: تروریستهای داعش در الرطبه و نزدیک ساختمان شورای شهر، فرمانداری، اداره پلیس و تعدادی از مراکز امنیتی و دیگر دوایر دولتی پس از عقب نشینی نیروهای ارتش و پلیس مستقر شده اند.عقب نشینی نیروهای امنیتی بدون درگیری بوده است.

۱۸:۵۷:سقوط الانبار به دست تروریستها نجف و کربلا را در معرض خطر قرار می دهد
فالح العیساوی معاون رئیس شورای استان الانبار اعلام کرد: نیروهای امنیتی همچنان بر گذرگاههای مرزی الانبار مسلط هستند.حتی اگر گروههای مسلح بر این مناطق مسلط شوند با مقاومت گروههای مسلح دیگر روبرو خواهند شد.وی افزود: حوادث امنیتی در استان های نینوی و صلاح الدین به طور گسترده ای بر الانبار موثر بوده است.دولت از بیم سقوط الانبار نیروی کمکی زیادی را به آن اعزام کرده است.

۱۸:۵۳:مسئول امنیتی عراقی:۳۰۰۰ تروریست آماده نفوذ از مرز عربستان به داخل عراق هستند
یک منبع وابسته به پلیس دیالی اعلام کرد: تروریست های داعش واحدهای مسکونی متعلق به دو سرکرده جیش اسلامی و نقشبندیه را در دیالی به آتش کشیدند و علت این اقدام را خیانت آنها دانستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۳