مجموعه فرهنگی امام محمد باقر(علیه السلام)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۹ بهمن ۹۴، ۱۳:۳۱ - عباس دوران
    عالیه
پیوندهای روزانه

ژنو را پاریس بخوانید نه ترکمنچای!

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۱۵ ب.ظ
ترکمانچای و میرزا ابوالقاسم قائم مقام مملکت را از بیشتر تجریه کردن نگه داشتند.خیانت از طرف گروه مذاکره کننده نبود،از طرف فتحعلی شاه ملعون و آصف الدوله بود،لعنت الله علیهما.

ولی معاهده ژنوگونه پاریس

پس از مدت ها که ایران دست به حمله ی هرات زده بود،سرانجام حسام السلطنه توانست آن را فتح کند.بلافاصله انگلیس به جنوب حمله کرد و پس از اشغال خارک،سرازیر به طرف آبادان شد.

سربازان ایرانی با خیانت فرماندهانشان،یکی پس از دیگری بر زمین می افتادند.فرماندهانی که آذوقه فقط مال آنان بود.دز این جنگ،بسیاری از توپ های خوب(تکرار می کنم:خوب)که اهدایی از شاهان و حکام بلاد فرنگ بود،به دست انگلیسی ها افتاد.(ر.ک بازیابی یک واقعه.علیرضا کمره ای.حوزه هنری)از طرف میرزا آقاخان نوری،دو سفیر فرستاده می شود.اول به هرات،سوی حسام السلطنه که هرات را تخلیه کن.هر چه سردار ایرانی می گوید:بابا،عزیز،رفیق الان در هند هم شورش افتاده،برگ برنده دست ماست.من اکه الان حمله کنم طرف هند،چند روزه اونجا را خدمت ناصرالدین!!!!شاه تقدیم می کنم.کو گوش شنوا.دیگری هم به سوی پاریس،جهت اعلام غلط کردن دولت علیه عالیه ایران.

ناصرالدین شاه>>>>>>>>>>>اکبر شاه

میرزا آقاخان نوری>>>>>>>>>>حسن فریدون

سفیر ایران به پاریس>>>>>>>>ظریف

حسام السلطنه>>>>>>>>>>دانشمندان هسته ای 


به نقل از کافه نوجوان دوست دوست داشتنی من سجاد کمالی

نظرات  (۱)

با سلام و خسته نباشید خدمت بسیجیان
لطفا اگه براتون مقدوره عکسهای مقام معظم رهبری رو، رو سایت بذارید

باتشکر